Saturday, December 09, 2006

又一个学期的来临!

日子一天一天的过……

转眼间,又是一个新学期的来临!

下下个星期开始,我又要重回大学的校园了……而且,还有一个测试等着我!

还记得第一次进入大学时,又兴奋又害怕……

兴奋的是,终于进到了梦寐以求的大学。

害怕的则是,不知是否能跟得上大学的进度呢?

而且,大学有是一个全新的环境,尽管它是在我的家乡……

可是,现在我觉得时间过的实在太快了!

就这样,我的大学第一学期就结束了,而我的大学第二学期就要来临了……

希望我还能跟得上大学的脚步……

也希望我的朋友们都能尽量享受他们的大学生活……

加油哦!!!

The days go so fast...

Start from next next week, I will going back to my university again...

And my test is coming...

My holidays gonna end soon.

Well I still remember when I first time get inside the university...

I was so afraid that I cannot follow up the course...

And it is a brand new environment for me although the university is at my hometown...

But now I feel that the days go so so so fast...

My first semester already end and now comes my second semester...

Hope I can still follow up the course!!!

And all of my friends can enjoy their university life...

Gambate!!!! o(^o^)o

No comments: